Zorganizowany wypoczynek dla młodzieży
25 Wrz 2018

Wyjazd licealistów do Wrocławia i Krasiejowa

Wakacje już daleko za nami, jednak ciągle czujemy powiew lata na karku. Jako licealiści postanowiliśmy spędzić te ostatnie ciepłe dni bardzo aktywnie. Wraz z naszymi opiekunami – p. Katarzyną Wędzelewską, p. Wojciechem Jóźwiakiem oraz ks. Markiem Zaborowskim – wybraliśmy się w daleką podróż po wiedzę geograficzno-historyczną. Po kilku dobrych godzinach w autokarze dotarliśmy do Wrocławia. Zwiedziliśmy m.in. Hydropolis, Halę Stulecia, zoo i ogrody japońskie. Przez większość czasu przemieszczaliśmy się pieszo i mieliśmy okazję zobaczyć architekturę wrocławską w dzień jak i w nocy. Drugi i trzeci dzień naszej wycieczki spędzaliśmy w Parku Nauki i Ewolucji Człowieka oraz Jura Parku w Krasiejowie. Każdemu z nas przypasowała inna atrakcja: muzeum ewolucji, oceanarium, kino 5D, tunel czasu, park rozrywki, a nawet plac zabaw. Zadowoleni i pełni wiedzy wróciliśmy do domów.
Matylda Markowska

Galeria zdjęć

Skomentuj

• RSS
  • Picasa
  • YouTube
Przeczytaj poprzedni wpis:
Zbiórka żywności “Kromka chleba dla sąsiada”

Nasza szkoła kolejny raz wzięła udział w ogólnopolskiej zbiórce żywności organizowanej przez Caritas.