Zorganizowany wypoczynek dla młodzieży
08 Paź 2019

III B LOTS w Krakowie i Oświęcimiu

Wykorzystując ostatnie chwile złotej polskiej jesieni, klasa III B LOTS wraz z wychowawcą udała się na wycieczkę klasową do Małopolski. Gościnę znaleźliśmy u krakowskich salezjanów na Dębnikach. Pierwszego dnia odwiedziliśmy Wawel, starówkę i Collegium Maius. Pogoda i widoczność tego dnia była tak niezwykła, że widać była z wawelskiego wzgórza szczyty Tatr. Drugiego dnia zwiedziliśmy były niemiecki obóz koncentracyjny Auschwitz. Oprowadzająca pani przewodnik była pod ogromnym wrażeniem kultury naszych licealistów. Trzeciego dnia zrobiliśmy tour po stolicy Małopolski szlakiem: Tyniec, Skałka, Kazimierz, Łagiewniki. Słowem dla każdego coś ciekawego! Ostatniego dnia wdrapaliśmy się na kopiec Kościuszki, podziwiając wspaniałą panoramę Krakowa. Zmęczeni, ale zadowoleni wróciliśmy wieczorem do Bydgoszczy.

W. Jóźwiak

Galeria zdjęć

Skomentuj

• RSS
  • Picasa
  • YouTube
Przeczytaj poprzedni wpis:
Wyjazd integracyjny klas pierwszych 3-letniego LO

W dniach 23-25 września uczniowie klasy pierwszej a i b liceum naszej szkoły mieli okazję spędzić wspólnie czas na wycieczce ...